maandag 19 november 2012

Hallo Allemaal!

Welkom op mijn blog! Ik zal eerst eens wat meer over mezelf vertellen.
Ik ben Willemijn en ik ben 17 jaar oud. Momenteel studeer ik aan de HZ University of Applied Sciences. Wat doe ik in mijn vrije tijd? In mijn vrije tijd ben ik vaak met mijn vriendinnen of ik sport. Heb je nog meer vragen? Stel ze gerust.

Nu over mijn blog. Ik ben de laatste jaren erg geïnteresseerd geraakt in de mode en styling. Dat is denk ik een beetje gekomen door de programma's zoals America's Next Topmodel, Hollands Next Topmodel en Project Catwalk. Ik volg veel op het gebied van mode en trends en het lijkt me leuk om dat met jullie te delen. Daarom zal deze blog vooral gaan over Fashion, styling en af en toe ook beauty.

Veel plezier bij het lezen van mijn blogs!

Veel liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten