maandag 19 november 2012

Shiny bright like a diamond: paillettes!

Ze zijn dit jaar echt niet meer te missen, de pailletten! Je ziet ze op zoveel kledingstukken, jurkjes, shirtjes, blousjes, broeken, schoenen. De paillettentrend is finaal doorgebroken. Ik was gelijk verliefd op deze trend en wilde werkelijk álles met pailletten hebben. Alle grote ketens verkopen nu ook items met pailletten, de H&M, Zara, Bershka, River Island, Forever 21 en ga zo maar door.

Ik zal een paar items met pailletten met jullie doornemen.



Als eerste hier een blousje met een paillettenkraagje. Dit jaar zijn ook de blousjes weer helemaal in geworden en vaak zijn de kraagjes de eyecatcher van het blousje. Je hebt ze met studs, kraaltjes en ook pailletten! Dit blousje is erg leuk te combineren met een zwarte (leren) skinny en een paar mooie boots of hakken eronder. Pas wel op. Als je gouden pailletten draagt, kies dan niet voor zilveren sieraden. Het mag wel, maar ik vind persoonlijk dat het snel slordig oogt.


 
De pailletten broek, dit item had ik nog niet eerder gezien in grote ketens.  Maar H&M heeft de stap genomen en heeft de paillettenbroek in de schappen liggen. Ontzettend gaaf, maar echt lekker lijkt het me niet zitten. De zwarte paillettenbroek is leuk te combineren met een rustig wit/zwart shirtje of een shirtje met een opdruk. Qua schoenen zou ik voor ankleboots of gewone high heels kiezen. Ik vind de broek zelf persoonlijk, erg gedurfd, maar vind het wel helemaal leuk.. Dus misschien ga ik weer een bezoekje brengen aan de H&M. Ik hoop dat de broek nog in de winkels ligt want op de site ie ie al uitverkocht.
 
 
 
 
Wauw. Dat was het eerste wat ik zei toen ik deze outfit zag. Ik ben echt verliefd op de combinatie zwart met goud. Deze outfit krijgt van mij zeker een dikke 10. Dit gouden pailletten tuniekje/jurkje in combinatie met een oversized blazer vind ik helemaal top. Pailletten zijn over het algemeen heel druk, maar het zwart in deze outfit neutraliseert het geheel. De gouden statement armbanden passen er ook ontzettend goed bij.
 
 
 
Dan denk je dat je alles hebt gehad.. Maar nee hoor, UGGS verbaast me weer. Uggs met pailletten. Wat vinden jullie ervan? Ik vind uggs persoonlijk 3x niks, ook al heb ik 3 paar.. Maar ze zitten heerlijk en je kan vaarwel zeggen tegen wintertenen en koude voeten. Ik moest vroeger altijd 9 kilometer naar school fietsen en 9 kilometer terug, dat deed ik ook in de winter. En deze vrienden hebben mij die reis naar school mogelijk gemaakt zonder koude voeten te krijgen. Dus wat dat betreft kan ik ze eigenlijk niet missen. Maar kom op, écht mooi zijn ze niet? De uggs met pailletten, ik vind het wel leuk bedacht maar het is niet een item wat ik aan mijn schoenencollectie toe wil voegen. Ook zijn deze warme vrienden met pailletten behoorlijk prijzig..
 
 
Maar pailletten zie je niet alleen in de grote ketens, je ziet ze ook op de catwalk. Roberto Cavalli lanceerde ook een hoop mooie creaties met pailletten.
 
 
 
Nu komen de feestdagen en gala's er weer aan. Ik denk dat ik op zoek ga naar een mooie pailetten jurkje? Jij ook opzoek? Bezoek de volgende site dan maar eens!
www.nelly.com ( gratis verzending, ook altijd leuk! )


 
xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten